Ungdomar!

Jaha, jag får börja med att ursäkta mej för min frånvaro men jag ha haft semester och vandrat fjäll och dalar, paddlat och sökt efter lyckan i Oslo, utan större framgång=) men nu är jag på plats igen.

Våra ansökningar till Universitet är nu godkända, stipendium är på gång, bostadsfrågan är under bearbetning och i stora drag är det bara att vänta på att sätta sej på flyget och börja detta äventyr. Till och med våra första gäster är inbokade!! Den 17/8 kommer fyra av mina arbetskollegor på besök och då väntas vinprovningar, kaffe och vin på mysiga uteserveringar och naturligtvis lämnas en mäjlighet till ren spontanitet... Ni är varmt välkomna damer!=)

Mitt största problem är nu denna chock som vilar över mej över vilken separtionångest jag har av vänner och (håll i er) Kramfors. Efter att ha lunkat på här hela sommaren med känslan av att den dagen aldrig kommer när jag ska åka iväg och nu när det inte alls är många dagar kvar så må jag nästan lite dåligt. LINDA!!! Nu måste vi lösa detta...

Hur som så ska jag imorn kontakta csn och disktuera med dem vart det inte klickar i deras verksamhet, postgången är inte en acceptabel ursäkt.

Många kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Darling..bara vi kommer ner till Sthlm så kommer allt att kännas hur bra som helst! Vi kör en fest på onsdag tycker jag :-)

2009-08-18 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0