"Now I can tell all my friends that I love swedish people!"

För er som följt oss tidigare i bloggen är väl bekant med vår fransman, för er som inte minns säger jag bara "jag är 22 år gammal", vi har redan sen vi träffade killen första gången alla sett framemot att fira hans födelsedag i början på november... och såklart så kom även denna dag:-)
Linda och jag hade förberett oss väl med hemmagjorda köttbullar, lingonsylt och rårivna morötter...och ja, vi var bakis, vi ha ju alltid en förmåga av att bli för kalas kvällen innan stor fest. Hursomhelst så hade vårt kära födelsedagsbarn bjudit in lite friends så efter middagen så umgicks vi och fick i oss några stadiga innan vi begav oss till Life, en nattklubb någonstans inne i stan. (Ingen av oss vet var den ligger då vi åkte bil dit och hem i stadigt tillstånd.)
Cedric hade bokat bord och tog in ett helrör och Linda och jag ville ju ge killen en födelsedag att minnas så vi drog in ett helrör och gav honom det som en extra födelsedagspresent, varvid killen får ur sej:
-Now I can tell all my friends that I love swedish people!!
Det kanske sved lite i börsen och det innebar 2-3 par skor mindre men det var lätt värt att få ge han en stadig fylla.
Låt oss ta bildsvep...

Historien slutar inte här ungdomar! Vi vet alla att vår fransman har en förmåga av att bli av med sina saker, och denna kväll var inget undantag vill jag lova:-) han blev av med sin skinnjacka som innehöll nycklarna hem.. så på söndagen var det dags för en favorit i repris och han stegade iväg till lägenhets-ägaren för andra gången i bakfyllan för att hämta nya nycklar. Vad ska man säga? Han är inte som alla andra=)

Vem vet, kanske att jag skriver om ett annat upptåg imorgon=)
Stay tuned!
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0