Biljetterna bokade

...ja.. och så kom dagen då Linda och jag bokade våra biljetter, och jag måste erkänna att det kändes lite skumt/obehagligt/bedrövligt spännande att inte boka någon hemresa...

Hur som heslt så bär det av med easyjet den 31/8 15:20 från Arlanda till Milano, där vi stannar en natt för att den 1/9 bege oss med tåg de sista 15 milen till Turin.

Det faktum att jag lider av en obotlig och mycket svår flygrädsla känns just nu inte som något problem, dock så vet jag att när planet väl lyfter så kommer jag sitta med tårar i ögon och en till bredden fylld skräckslagen blick, hoppas jag få sitta brevid dej Linda så jag inte spiller mina tårar i någon främmande människas knä:-(

Antar vi få ladda lite i baren på Arlanda, något stadigt i baren för att luigna nerverna, eller vad säger du Engman?=)

Kommentarer
Postat av: Fru Hansson

Hoppas resan kommer att gå bra, men sakna dig Johanna, de lovar ja att jag gör.

Kramar till er båda.

2009-07-28 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0