Nyss hemkommen

Tänkte att jag måste ju vara först av mig och Johnna med ett fylleinlägg så här kommer det :-) just hem kommen från krogen och är lite så där sjukt trött..klockan början väl bli en del tror jag. Kan bara säga en sak, sjukt roligt har jag hat´ft ikväll, för roligt för att skriva om här( jag ringer dig imorgon Johanna) och kör en uppdatering! ''

insåg även när jag loggade in på bloggen att vi har ganska så många nyfikna läsare här,skulle vara trevligt om ni kunde ge er till känna genom att lämna lite kommentarer...:-)

kram kram från en sjukt trött och hungrig Linda..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men LINDA!!!

Härligt med fyllebloggning, då kan du bocka av det på din "things to do"-lista...

IMPONERANDE!

2009-07-23 @ 16:44:08
Postat av: Linda

Redan gjort!

2009-07-23 @ 19:22:40
Postat av: Hanna (Pite)

Nu har jag kikat in här och det känns som att det kommer att bli en farlig blogg med tanke på att ni redan innan avfärd börjat fylleblogga. Men det är bra, nu har jag intressant läsning i höst så jag tycker att ni ska fortsätta så.



Hälsn

Hanna

2009-07-27 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0