"Linda, ser du bergen?"

På söndagen var det dags för hemfärd från Gardasjön och vi lovade då att detta är ett ställe som vi kommer att se igen..och det inom en snar framtid. Vi tog tåget från Gardasjön vid halv elva och anlände till Turin vid två tiden och var då helt utslagna så det fick bli en tidig kväll och bestämde oss också för att vi skulle göra ett tredje försök att ta oss upp till bergen på måndagen. Så det blev en tidig uppstigning på måndagen för att ta spårvagn 15 upp till superga och bergen och behöver jag säga att det var en helt magnifik utsikt över hela Turin. Ni får ju avgöra själva av bilderna...



Vi hittade vårat hus där uppe bland bergen :-)

Ser ni bergen?


Högst uppe på berget så ligger denna kyrka och där skulle jag kunna gifta mig vilken dag som helst..någon frivillig?

syns jag?

På väg ner från kyrkan så tyckte jag och Johanna att det var dags för den obligatoriska Johanna&Linda bilden...

den första blev inte så bra så vi tog en ny...

här tyckte Johanna att hennes huvud såg stort ut och beföll mig att ställa mig närmare kameran...

...och här är resultatet...

Efter detta turistande tyckte vi att det var dags för att göra av med lite pengar och det gjorde vi på skor par nummer 14 & 15...

Puss puss från Linda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0