"Jag har inte hjärta att säga nej till Fransmannen"

Vid detta laget utgår jag ifrån att alla sett nedanstående filmklipp på vår fransman och jag utgår även ifrån att alla förstår hur fruktansvärt rolig denna männika är... så när han stegar fram till mej och Linda vid middags bordet på fredagen och bara förklarar hur gärna han vill gå ut så har vi helt enkelt inte hjärta att säga nej. Så vi glider in i party-outfitsen och korkar upp.

 Förfest på tre i vårt kök=)

Återigen så kom fransmanens hår på tal och återigen var han mer än glad över att visa sina produkter till oss, med det alltid säljande och smittande leendet.



 på busshållsplatsen på väg till stan

 Lite bilder från klubben

Linda och jag intog såklart bästa platsen på dansgolvet.. uppe på scen, där vi stod stadigt hela kvällen. En paus tog vi dock när vi behövde pudra våra näsor och detta gjorde vi på en lite bar två kvarter bort och passade på samma gång på att ta en stadig redbullvodka innan vi återigen tog plats on stage=)

Som vanligt var det en lyckad kväll och alla kom hem helskinnade med alla saker i behåll... Vi kom i säng och fick ett skönt wake-up-sms dagen efter av en mkt intressant prick, men mer om det kommer i senare inlägg.

Kram
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0