"Sightsa?? jag måste sova...och jag glömde kartan"

Efter ännu en blöt utekväll så vaknade vi knappt upp..Johanna tog sig iallafall in till stan för att möta upp sina Swedbankbruttor som hade anlänt till storstaden och jag och Adde begav oss ut för att göra Turin lite...ganska mycket emot min vilja då jag hade fått in mig lite för mycket av det goda kvällen innan...och i detta skede så visste jag inte att det skulle bli ännu mer på kvällkvisten...

Lite bilder från sightseeingen..jag tar inte på mig några kort..all cred till Adde!

palazzo de reale

Lite bilder från våran promenad på ungefär 8 km..

En sjukt fin park som jag inte har en aning om vad den heter

Vi hamnade även på en "bil" mässa

...med lite gamla bilar..

Vad som hände efter detta kommer en uppdatering på snart...

Kramar från Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0