Utgång på lördag

Jaha, Linda och jag tyckte det kunde vara lämpligt med utgång med en sedvanlig Linda-och-Johanna fylla på lördags kvällen, så vi gled förbi spritbutiken på hörnet köpte oss lite rödvin och champagne...kittlar friskt i magen=) och ja, innan klockan var tolv va vi i fin form ...lagom runda om tassarna, uppklädda och fina.
Vi ringde taxi och chipchop va vi återigen vid Piazza Vittorio och högg klubbarna nere vid Po... Snabbt och helt utan hämmningar glider två killar från Neapel fram till oss.. bilder finns nedan.. de bjöd på drinkar och sa helt ärligt "Vill ni ha sex med oss? Det är bara det vi vill." Nja tyckte vi och sa att vi va tagna på hemmaplan... Sedan gled vi från bar till bar och dansade till vi efter ett par timmar fick nog och rasade in i en taxi för att mha teckenspråk förklara vart vi skulle.... Kom hem och Linda bestämmer sig för att spendera lite pengar och ringer Sverige ett smärre evighet...

 Linda med disco-lights i nyllet och killarna från Neapel
 Någon mystisk italienare som vi tog en sväng om med och Neapel-killarna..
 Början på strandpromenaden..

Jag slocknar i vanlig ordning och vaknar upp vid nio på morgonen, fullt påklädd i gårdagens outfit och grönt glitter runt öga, tittar bort på min roomie  som precis som jag ligger med kläderna på och datorn ha hon i knät som sakta rasar ner i backen då Linda vaknar till och möter en ny dag...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin, Ingela, Nina, Anne

Oj, kan den frågan komma om vi bara är ute och strosar mitt på dagen?

2009-09-09 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0