Länge sen

Känns som evigheter sen det skrevs något här på bloggen, så jag tänkte att jag kör en snabb uppdatering för er gott folk om vad som händer. Johanna befinner sig i Oslo och ska på kryssning ( o, nej jag är inte avundsjuk!) och själv sitter jag hemma och tok pluggar mina sommarkurser som ska vara färdiga på söndag och jag började med den andra igår.

Sen om Italien så börjar det ju närma sig med stormsteg! bara 18 dagar kvar nu tills vi landar i Milano. Jag kollade upp hotell där igår och fick en chock över hur billigt det var, mellan 200-300 kr per person och natt för ett hotellrum mitt i centrala milano. Kanske inte är det lyxigaste men det duger nog, vi ska ju bara bo där en natt för att sedan bege oss på lägenhetssökning i Turin...wish us good luck :-)

over and out

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0