Omöjligt att komma under 20 kilo!



Flickor och pojkar! Det är helt omöjligt att komma under 20 kilo när man ska vara borta 4 månader... Landar just nu på stadiga 21,5 kg plus handbagage med dator, smycken, papper och allt mitt anseende... Vad kostar övervikten på SAS egentligen?? På easyjet tog de befogande 27euro för 3kg....
Något pack-proffs som feels like giving me a hand??;-)

//Johanna (stökar omkring bland alla de få klädesplagg jag får ta med)

Tänkte att jag kompletterar inlägget med min 23 kilos packning också...kram Linda


Kommentarer
Postat av: Linus

Skippa underkläderna. Dom behöver ni ändå inte

2009-08-25 @ 18:02:13
Postat av: Anna-Karin Nordin

Åh, vad besvärligt att bara kunna ha med sig 20 kg. Jag, Ingela, Nina och Anne delar på en liten bag med våra färgglada klänningar från terracotta och var sin scarf.



Se you soon honey!

2009-08-25 @ 18:21:16
Postat av: Viktoria

Hejsan, det ryms mycket i handbagaget :)datorn brukar räknas utöver. Har ju provat några gånger när jag åkt till Tyskland för 4-5 månader. Sen brukar de inte bry sig så mycket om 1-3 kg övervikt. Ses imorrn :)

2009-08-25 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0