Så här innan..

Som Johanna har skrivit i tidigare inlägg så funkar inte systemen i Italien som i Sverige..hoppas att allt annat funkar som i Sverige (har liten förhoppning). Nu har vi iallafall bestämt datum för avfärd och det kommer att bli antingen den 30/8 eller den 31/8 så en liten eller stor avskedsfest kommer att hållas i Sthlm den 28/8 och ni som blir inbjudna blir det via facebook tror jag, blir enklast så...ni kommer även att kunna följa oss i Italien via facebook också..

Så just nu återstår det väldigt mycket att fixa inför denna Italienresa även fast det bara är dryga 1 och en halv månad kvar innan vi ska ge oss iväg...känns tryggt! men men det är väl antagligen bara att vänja sig vid det och den Italienska kulturen. Vi kommer nog att ha kul ändå! det finns ingenstans som man kan sätta mig och Johanna och vi har trist, så är det bara.

Så iallafall, om resan, så är det första vi måste göra är att skaffa oss ett boende för just nu så är vi hemlösa ha,ha..fast vi löser nog det på ett eller annat sätt, ska nog inte vara så svårt för två svenska tjejer att få tak över huvudet i Italien en eller två nätter, eller?

Nu ska jag återgå till att fira min käre far som fyller år idag

på återseende

kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bränn av vad roligt ni kmr ha de, reka stället innan jag kommer ! Cin´ Cin´

2009-07-21 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0