Sköna härliga Italien

Inte allt för långt bort nu innan avfärd, det har alltid kännts som att den här dagen aldrig ska komma...men nu är det ca 1 månad kvar. Ni kan ju tänka er att vi redan har börjat planera packningen men även kvällen i Milano och där är vi båda två överens om att vi ska ta in på första bästa hotell så nära stationen som möjligt för att sedan bege oss ut på bar runda. Den kommer för övrigt att bli ganska lång med tanke på att vi kommer att börja så tidigt som möjligt på måndagen på arlanda för att dels bota Johannas flygrädsla men även för att jag ska kunna sova mig igenom resan, blir så rastlös på plan när det inte finns något att göra. Så, där har du svaret Johanna min sköna, något starkt i baren på arlanda blir det definitivt!

Johanna har ju tidigare skrivit om hur duktiga Italienarna är på att hantera administation, en rolig grej som jag fick höra nu av Johanna igår ( jag har varit i stugan och inte haft tillgång till rinnande vatten eller internet). Hon hade fått mail av skolan där det stod att från och med den 10/8 - 24/8 så kommer inga mail att besvaras...känns väl sådär med tanke på att vi åker ner den 31/8..får hoppas att allt är på det klara då, så att vi slipper sista minuten fixa en massa saker..

Nu ska jag bege mig ut i Luleå skärgård!

Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrni, jag har ju typ en kompis i Milano (tror han bor där fortfarande). Honom kan ni ju hänga med till att börja med =)

2009-07-29 @ 17:43:21
Postat av: Linda

Vad heter han?? kanske att vi kan bo hos honom när vi kommer ner den 31:a??

2009-07-30 @ 00:57:28
Postat av: Linus

Han heter Tomasso och är italienare.. =) Men jag skall undersöka saken!

2009-07-30 @ 08:55:01
Postat av: Johanna

STOP på belägg ungdomar!!!

Ska vi beblanda oss med den inhemska publiken redan första kvällen??!!! Kan bli lite för mkt italienskt för mej på en gång då.., italien-koma liksom=)

2009-07-30 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0