"How do you say boyfriend, when he is not your boyfriend?"

På lördagen så var det tänkt att jag skulle kliva upp klockan 10 för att traska ner och hämta ut hyrespengar eftersom att våran kära hyresvärdinna Dora skulle komma och inkassera hyran vid tolv. Vaknade jag klockan 10? nej, utan både jag och Johanna slår upp ögonen då Dora ringer på dörren. Så det var bara att dra på sig kläder och springa ner och hämta ut pengar (Johanna var lite mer förutsägande och hade redan hämtat ut pengar dagen innan). När jag kommer tillbaka så sitter Johanna, alla våra inneboenden plus Dora vid köksbordet och betalningen av hyra är igång. Denna process är något som man inte vill gå igenom när man sovit några ynka timmar och är stört bakis. Tog väl ungefär en timma innan alla hade betalat och Cedric hade pratat färdig med Dora och då fick vi äntligen gå och sova igen eftersom att det behövde vi för vi hade nämligen lovat Cedric att gå ut denna kväll, behöver jag säga att jag inte alls var så sugen då mangon hade gjort sitt kvällen innan...men vi taggade till och bjöd in lite folk hem till oss (finnen, norskan och de 3 svenska pojkarna).

Dock innan denna förfest kunde äga rum så var ju jag och Johanna tvungna att inhandla nya outfits så vi tog första bästa buss in till stan och lokaliserade nya kläder, skor och attiraljer (detta har blivit en form av hobby för oss här nere i Turin). Väl inne i stan och vi nästan var färighandlade och klockan var sju får Johanna ett sms av Eric där det står att de kommer att infinna sig hos oss klockan nio! bara att rusa hem och duscha och börja fixa sig inför kvällen. Dock så hade vi inte behövt ha så bråttom då dessa killar inte är det allra bästa på att passa tiden...hmm..så vi hann med att ta lite Johanna och Linda bilder

är vi inte snygga så säg??!

Vid halv tio så anlände de inbjudna gästerna och vi valde att hålla till ute på våran balkong och än en gång så blev det en lyckad fest med en massa bilder och en ny video med våran käre fransman Cedric, enjoy people!








Är han inte för härlig??

När klockan var slagen ett så var det dags för utgång och denna gång blev det till Millionare club där det var premiär, stekigt värre med goo-goo dansare och klippkort till baren :-)

Puss & Kram från en stört förkyld Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha råttkaninen och överbettet har tagit sig ända till italein!! =)

2009-10-08 @ 08:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0