En Linda-och-Johanna-fylla i Italien

Jaha.. vad hände med denna kirurg.. han slog en signal framåt tio-tiden och vi bestämde att han skulle möta upp oss vid hotellet... Som en ren säkerhetsåtgärd så ringde jag Ida och gav hans nummer och namn så hon kunde efterlysa oss om hon inte fick tag i oss på morgonen.
Jag och Linda stylade efter vanlig Ume-anda svettades som två grisar när Emiliano dök upp och vi började gå mot piazza Vittorio Veneto, vi mötte även upp en kompis till kirurgen som vi inte kan komma ihåg namnet på.
Vi drack någon öl och drink på piazzan och därefter gick vi ner till floden Po där det finns nattklubbar. Ja... vad ska jag säga vi drack i vanlig anda och dansade på podiet och ja.. när klockan blev typ 4 så sa jag till Linda "Nu gå vi hem alla tittar på oss.."
Vi rasar hem på hotellet, ringer sverige och norge och håller oss vaken till 7 när vi glider in på frukostbuffén fulla som ägg... men oj vad vi fick skratta!

 På de två två första bilderna så ska vi fota Po men ja.. vi syns bättre;-) sedan har vi den okände vännen och ja.. oss känner ni väl igen vid detta laget...

 Här ha vi Emiliano och oss på podiet:-)

Vi hade en deal innan vi gick ut, inga drinkar!!! Kolla bilden, det är öl med sugrör i... eller not!!

//Kramar från Linda och Johanna, finally uppkopplade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0