Snart är vi där

Tror att jag och Johanna har pratat i telefon i totalt 5 timmar idag, om allt och lite till. Vi har båda haft resfeber nu i veckan eftersom att vi nu har insett att det bara är en vecka kvar tills vi landar i Sthlm och då är vi verkligen på väg. Det är just nu väldigt många känslor som är i omlopp...men jag vet att det kommer att bli grymt när vi väl är på plats, eller bara när vi fått komma till Sthlm. Vet att jag kommer att gråta floder när jag ska lämna Luleå, eftersom att jag är sjukt blödig (fråga Johanna, hon vet). Kände det idag när jag skulle säga hejdå till Johan, han ska flytta ner till Umeå och bli lagens väktare, att tårarna inte var långt borta. Men jag hatar verkligen det här med avsked....

Nog om det...vi har ju båda börjat packa lite smått och insett att vi kommer att få problem med just detta moment. Det är ju som ganska enkelt när man ska vara borta i en eller två veckor att veta exakt hur många par sockar, trosor och dyl. man måste ha med sig, men nu då? hur många par ska man ta med sig? och eftersom att vi inte har något boende ännu, vem vet när vi kommer att kunna tvätta. Många frågor men få svar just nu...men allting löser sig till slut, och oftast till det bästa :-)

Bjuder på en bild över vårt kommande hem i 4 månader, sjukt fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0