"Jag kan inte räkna alla kvinnor på en hand!"

Så blev det äntligen fredag kväll och alla var på plats med siktet inställt på en trevlig middag och Turins nattliv skulle komma att visa sej från sin bästa sida:-)
Jag och Linda tog Adde under armen och mötte upp Swedbankbruttorna vid åtta för att göra den gamla OS-staden osäker. Vi började att inta en stadig middag på piazza vittorio veneto, där vi åt och drack tills klockan började närma sej tolv... efter det börja det rycka i dansnerven och benen började bli rastlösa och ville skaka loss bland dansgolven nere vi floden. Vad som sedan väntade var bara ett konstant dansade i fyra timmar.. när klockan blev halv fem kände de flesta av oss, inte alla tro jag, att nu är det dags att slå sej ner i en taxi och åka hem... Jag och Linda åt vaniljsås, kaka och ägg och satt upp en stund.. En stund blev till över en timme och när jag lade huvudet på kudden så var klockan 6.20.. dessa Medelhavsrutiner funkar lite annorlunda än hemma=)



Resterande bilder håller jag för mej själv;-)
Adde mådde nog som en kung, som enda hane i sällskapet så sa han dagen efter "Jag kan inte räkna alla på en hand.." om oss 6 han vart ut med... Adde, alla ska vi få uppleva paradiset någongång=)

With Love
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar till avresa
RSS 2.0